+38 (096) 333-07-77+38 (096) 333-07-77

Вхід Реєстрація

Запам'ятати мене

Новини Rss архів

  • 15 лютого 2018р.

    Пакет "Оптимізація" та Конкурс!

    Шановні користувачі!
    Ви мабуть уже звернули увагу на іконку Четверте оновлення 'Фенікс', яка з'являється у різних місцях на сервісі.
    Сьогодні іконка веде на пакети послуг серії "Оптимізація", які призначені для оцінки внутрішньої оптимізації, а також для оцінки конкурентів по внутрішній оптимізації за багатьма параметрами.

    Вказані пакети можна підключити в "Налаштуваннях проекту" та на даний час є абсолютно безкоштовними.
    Перший пакет – “Контент-пакет”, який призначений для регулярної перевірки контенту на відповідність запиту, що просувається цільовій сторінці.
    Другий пакет – “Мої конкуренти”, передбачає збереження видачі пошукової системи Google для подальшого аналізу внутрішньої оптимізації конкурентів.

    Також на нашій сторінці в fb SeoHammer Україна проходить Конкурс. Виграні кошти Ви можете * 2 та використати для просування ваших ресурсів.

    З найкращими побажаннями,
    Команда SeoHammer Україна!
  • 02 лютого 2018р.

    SeoHammer Україна - українською мовою.

    Шановні користувачі!

    Ми завершили роботу над перекладом сервісу Seoahmmer українською мовою.
    Тепер у Вас є можливість побачити і спробувати просувати свої сайти рідною солов'їною мовою.
    Змінити мову інтерфейсу можна в будь-який час, вибравши зліва внизу сторінки відповідний прапорець.
    На сьогоднішній день SeoHammer Україна підтримує дві мови інтерфесу: українську та російську. Основна з них українська.
    Ці зміни вже побачив Google, але нажаль ще не всі користувачі ;).
    Якщо ви побачили будь-які неточності в перекладі - просимо повідомити нас і ми неодмінно це врахуємо.

    Також змін зазнав інтерфейс поповнення балансу та розсилка про закінчення коштів для просування ваших проектів.

    Найближчим часом, плануємо ввести ще декілька приємних змін для наших користувачів, про що додатково повідомимо на нашій сторінці в fb SeoHammer Україна

    Дякуємо за розуміння та підтримку і традиційно уже...
    З найкращими побажаннями,
    Команда SeoHammer Україна!
  • 22 січня 2018р.

    Оновлення та зміни в сервісі.

    Шановні користувачі!

    Ми раді представити вам новий Тур або "Опис по роботі з сервісом" який розроблений спеціально для українських користувачів і враховує всі зміни і нюанси роботи саме з Seohammer Україна. Тур на сьогодні складається з 12 розділів в яких описані всі налаштування і рекомендації по роботі з кожною з можливостей сервісу.

    Також в "Розширених налаштуваннях" аккаунта Ви можете задати відображення всіх цін інтерфейсу в гривні. Для цього вам потрібно встановити галочку "Відображати в гривні" та "Зберегти" налаштування. При цьому налаштуванні вам більше не потрібно буде задавати курс кожного разу - він буде оновлюватися автоматично кожен день.

    Нагадуємо також про нашу офіційній сторінці на FaceBook .

    З найкращими побажаннями,
    Команда SeoHammer Україна!

Як правильно купити посилання на сайт
або технології успіху

Кожен день рядовому оптимізаторові доводиться мати справу з купівлею (або будемо говорити далі з пошуком) якісних посилань. Аналітики SeoHammer провели дослідження, і вашій увазі пропонується звіт по тому, що є якісним донором.

Як шукають якісні донори оптимізатори

Що таке якісний донор на думку стандартного seo-фахівця? Це домен, який має достатню кількість сторінок в Яндексі (виключений АГС), і має деякі позитивні загальнодоступні характеристики (тІЦ сайту, PR сторінки, кількість зовнішніх посилань на сторінці, кількість контенту, наявність в ЯКаталозі і DMOZ і т.д.) Все це відмінно реалізується за допомогою будь-якої з бірж посилань. Більш кращі seo-фахівці використовують більш просунуті методи - фільтрацію по url, стоп-словам на сторінці, а також аналіз даних зовнішніх сервісів, що реалізують недоступний біржам посилань функціонал - такі як solomono, majesticseo, ahrefs, mozrank, alexa тощо. Для більш якісного відбору використовується фільтрація по трафіку (liveinternet, topmail і ін), і навіть іноді оцінка донора по SMM-факторах (кількість вхідних лайків, коментарів, наявність на сайті соціальних плагінів і ін). Все це, на думку seo-фахівців, підвищує якість донорів, з яких ведеться закупівля. Правда при цьому серйозно зменшується доступна база.

Для прикладу наведемо вибірку з двох відомих бірж посилань з наступними характеристиками, і проведемо "просунуту сеошную" фільтрацію:

  • тІЦ більше або дорівнює 30;
  • К-ть сторінок в Яндексі більше 20;
  • К-ть сторінок в Google більше 50;
  • Наявність в Яндекс-каталозі;
  • Наявність в каталозі DMOZ;

На даному етапі в поле зору потрапило 36 тисяч доменів. З них були обрані довільні сторінки, на які накладені такі фільтри:

  • Показник Alexa менше середнього для всіх сайтів з вибірки (~ 3000000);
  • Показник відкритих лічильників liveinternet/topmail (або із закритою статистикою, але беруть участь у рейтингах) більше 10 відвідувачів за добу;
  • Віддалене відвідування однієї сторінки менш 1 (тобто відвідувачів/к-ть сторінок в індексі).

Після цього отримали 4.5 тис.доменів. Отже, дані для аналізу готові. Тепер на прикладі закупівель в SeoHammer буде продемонстровано алгоритм відсіву сторінок.

Відбір сторінок для купівлі якісних посилань

При купівлі в SeoHammer алгоритм керується такими факторами. Жирним буде показаний відсоток відхилення посилань при купівлі по відповідному фактору.

  • Стоп-урли. У цьому факторі бере участь список стоп-урлів для доменів, що складається з більш ніж 100 значень (напр. '2005', '2006' і т.п., що відхиляє архівні сторінки в купівлі, 'topic', 'forum' і т.п. - відхиляє форуми і т.п.) - відсоток відхилень 12,3%;
  • Мало контенту на сторінці. Тут відхиляються сторінки, де кількість знаків контенту менш 500 - 8,1%;
  • Стоп-слова. Відхиляються сторінки, в тексті яких беруть участь слова з порно-, едалт-, ігрового та політичного словників (відсів йде по більш ніж 3000 слів) - 10,5%;
  • Стоп-партнерки. Відхиляються сторінки, які беруть участь у відомих партнерка по т.зв. "Зливу" трафіку (напр. LimonCash, EroPays2, MoneySyst і т.п.) - ~0.1%;
  • Помилки і редіректи на сторінках (404, 403, 301, 302 і т.п.) - 3.2%;
  • Кількість зовнішніх посилань більше 4 - 9.9%;
  • Кількість внутрішніх посилань більше 30 - 33.9%;
  • Сторінка в індексі Яндекса - 10.3%;
  • Сторінка в кеші Google - 5.1%;

У підсумку, за статистикою закупівель відхиляється приблизно 93,4% сторінок донорів. По трафіку і SMM фільтрувати вже не стали.

Дані способи фільтрації, хоча і є загальнодоступними, але використовуються досить малим числом seo-фахівців. Що ж купують існуючі автосистеми - ви знаєте =) Залишається тільки одне питання:

А чому сайт не в топі?

Відповідь очевидна - традиційний метод визначення "якісних" донорів безнадійно застарів. У чому ж причина і що робити? Аналітики SeoHammer спробували знайти (і знайшли) відповіді на дані запитання.

Повернемося до основ. Якщо відкинути малозначущі внутрішні поведінкові фактори, то посилання з донора впливає на акцептор двома способами: отримання стат ваги і потрапляння тексту посилання в анкор-лист. Про перший, як не дивно, найкраще почитати дуже старий переклад - http://digits.ru/articles/promotion/pagerank.html, друге - знаходження акцептора по тексту посилання навіть в тому випадку, якщо його немає на сторінці.

Основна проблема на сьогоднішній день - визначити, чи передає донор стат вагу. Чому? Тому що під час написання набору деякої кількості донорів, які не задовольняють даній умові, ви веб-сайт не просунете в принципі. Про це мало хто знає, а той, хто знає - мовчить. Яким чином можна визначити цей факт? Двома способами: купівля на донорі спеціально розмічених посилань на спеціально підготовлений акцептор, і аналіз ситуації за часом після індексації посилання (т.зв. тестові простановки) - застарілий метод в силу високої вартості, труднощі з реалізацією (потрібно щоб посилання проіндексувалася) і багатьма іншими, вельми специфічними труднощами, які ми не будемо розглядати в даній статті.

З огляду на всі труднощі, нашими фахівцями була розроблена нова технологія - наше ноу-хау, яка дозволяє з 96% точністю встановлювати факт передачі статрангу доменом без простановок посилань (порівняння з тестовим проставлянням).

Чи достатньо цього? Звичайно, ні. Наступна проблема - швидка монетизація донорів. Що відбувається, коли веб-майстер додає сайт в біржу посилань, виставляє низькі ціни, надає велику кількість місць під посилання на сторінках і при цьому не модерує заявки, які надходять? Домен досить швидко потрапляє під фільтр (див.вище). Тому SeoHammer постійно відстежує швидкість монетизації ресурсу. І якщо вона перевищує певний відносний поріг - посилання з сайту більше не купуються.

Ще одна проблема - так звана "мадридська доповідь" від Яндекса. Тобто посилання на одній сторінці повинні бути приблизно однієї тематики. Якимось чином це вирішується закупівлею посилань з сторінок, які не мають зовнішніх текстових посилань, але з часом вони можуть з'явитися. SeoHammer відстежує дані факти.

Тепер згадаємо про іншу пошукову систему - Google і її фільтр "пінгвін", під який потрапило дуже велика кількість сайтів. Як з'ясувалося, використання деяких західних сервісів (наприклад, majestic seo) для фільтрації дуже сильно допомагає не потрапити під цей фільтр при нормальному наборі текстів посилань.

Також ми не могли обійти улюблені всіма seo-фахівцями фільтрацію по url, контенту і іншими ХАРАКТИРИСТИКАМИ =) (див. Початок статті)

Що ми маємо на даному етапі?

  • Повноцінна система вибірки доменів, що передають стат вагу - без дорогих і нестабільно працюючих тестових простановок;
  • Відстеження і захист акцептора від вибухової монетизації донорів;
  • Відстеження посилань по "мадридській доповіді";
  • Стандартна сеошна фільтрація сторінок =) (звичайно, не враховує речі типу наявності в ЯКаталозі або DMOZ);
  • Унікальна інноваційна формула, що дозволяє отримати нормовану оцінку (0...10) для кожного проставленого посилання по великій кількості параметрів - як для Яндексу, так і для Google і зв'язки Яндекс+Google.

У чому сенс оцінки? Донори, які не передають стат вагу, мають оцінку 0 або близьку до нуля - основна фільтрація. Після цього вже оцінюються всі залишкові фактори, включаючи приблизну оцінку переданої стат ваги і працездатності вже проставленого і проіндексованого посилання для акцептора.

Також для зручності введені ще дві додаткові оцінки:

  • Оцінка донора по трафіку;
  • Оцінка SMM-якості донора.

Сподіваємося, що вони допоможуть фахівцям отримувати ще кращі показники при просуванні сайтів. А чим ще можна порадувати seo-фахівця, крім усього вищенаведеного? Те, що ціна посилання і оцінка на наших вибірках не корелюють. Тобто цілком можна закуповувати дешеві і добре працюючі посилання. Замість того щоб купувати дорогі і непрацюючі.

А так буває?

Так буває. Аналіз посилань, куплених в інших системах просування, а також наданий продукт тестуючими seo-компаніями і незалежними оптимізаторами, показав наступне: загальний відсоток щодо якісних посилань (з оцінкою більше 5) становить лише 18%.

Ви самі можете перевірити свої посилання в SeoHammer за допомогою нашого інструменту.

Купівля посилань, реалізована в SeoHammer, дозволила довести середній відсоток якісних посилань до 6. Але немає межі досконалості: кожен день SeoHammer аналізує порядку 50тис.сторінок і не допускає понад 91% посилань у закупівлі, тим самим підвищуючи якість посилань і виконуючи гігантську рутинну роботу за оптимізатора за вельми скромну комісію 5% від ціни посилання.

Сподіваємося, тепер у вас є розуміння, як купувати якісні посилання і які інструменти і дані Вам необхідні в складній справі просування сайтів.

З повагою,
Команда SeoHammer Україна.