+38 (096) 333-07-77+38 (096) 333-07-77

Вхід Реєстрація

Запам'ятати мене
Головна › Тур

Тур по системі SeoHammer

SeoHammer - рекламний агрегатор другого покоління, що надає унікальні можливості по аналізу якості кожного посилання і виявлення проблемних посилань, що роблять негативний вплив на просування (і, як наслідок, перевитрати бюджету у кінцевих користувачів).

Проект - все що потрібно знати

Постійна адреса сторінки українською мовою: https://seohammer.ua/tour/?project&lng=1
Постійна адреса сторінки російською мовою: https://seohammer.ua/tour/?project

При натисканні на свій проект ви потрапляєте на сторінку з доданими під просування запитами.

Щоб не виникало запитань, ми розглянемо всі показники і колонки, які тут є. Проект можна відкрити в розрізі кожного пакету послуг (зліва вгорі над таблицею з запитами), в цьому прикладі проект відкритий в розрізі пакета послуг "SEO-пакет". Це можна побачити зліва над таблицею. Також зверху над таблицею знаходиться кнопка "статус проекту" працює проект або зупинений. У нашому прикладі він "ПРАЦЮЄ".

Сторінка - адреса сторінки яка просувається, через редагування запиту (олівець праворуч) можна вказати зрозумілу вам назву для сторінки. Це зроблено для зручності і на просування не впливає.

Запити - список запитів які просуваються.

Google - позиції вашого запиту в даній пошуковій системі. Плюси і мінуси біля позиції запиту означають на скільки піднялися або знизилися його позиціі в порівнянні з попереднім апдейтом. У редакторі запиту ви можете поміняти регіон просування і відповідно для збору позицій.

Бюджет - щомісячний бюджет для запиту який просувається. Його можна змінювати в редагуванні запиту (олівець праворуч).

Куплено - сума закуплених посилань на запит (в місяць). При наведніі на цю суму можна побачити кількість куплених посилань.

Якість - в цій колонці видно якість посилань, закуплених на запит. При наведенні мишкою можна побачити показники якості по SMM і Трафік пакетам. Є чудова можливість подивитися якість посилань в SEO-пакеті для пошукової системи Google.

Налаштувати експорт - справа внизу можна налаштувати експорт і експортувати дані в різні формати (xls, csv, txt), також там є можливість переключити проект в режим "Розширено". Дивіться скріншот нижче.

Тексти - це кількість доданих текстів посилань на запит. Якщо замість кількості текстів ви бачите червоний плюсик, значить потрібно додати тексти натисканням на цей плюсик. При додаванні нового запиту тексти посилань генеруються автоматично в залежності від параметрів самого запиту - частотність і конкурентність. Анкор лист в текстах посилань очищений від переспама, що дозволяє уникати санкцій з боку пошукових систем.

Тексти посилань ви можете як додати самостійно в html форматі, так і скористатися нашим генератором текстів, для цього потрібно натиснути на "Добір текстів".

Якщо натиснути на кнопку "Розширено" (цифра 5 на скрн. нижче), то можна побачити додаткові дані по проекту, наприклад коли створений запит (цифра 1), цілі (ТОП-3, ТОП-5 і тд) (цифра 2) і швидкість закупівлі посилань (цифра 3).

Також при натисканні кнопки "Розширено" в останній колонці з'являється посилання на графік історії позицій (цифра 4 на скрн. вище). У ній можна отримати історію запиту за будь-який період з моменту його додавання.

У проекті є можливість масових операцій із запитами і сторінками, для цього потрібно натиснути справа вгорі кнопку "Масово" (цифра 6 на скрн. вище). На скріншоті нижче ми розглянемо, що там можна масово змінити.

Тут можна масово поміняти бюджет для запитів або зафіксувати його в поточному вигляді, також задати максимальну вартість посилань (вартість посилання вказана за 30 днів розміщення!) І вказати швидкість закупівлі. За замовчуванням вона Плавна, її бажано використовувати для молодих сайтів, закупівля посилань буде проводитися поступово. Якщо сайт вже має якусь кількість посилань і ви хочете прискорити закупівлю, то можете поставити швидкість закупівлі Звичайна або Швидка.

Є можливість масово поміняти Ціль просування в пошуковій системі від ТОП-1 до ТОП-30. При досягненні цілі закупівля посилань припиняється.

Також ви можете поміняти регіони запитів, в цьому випадку позиції перераховуються вже на наступний день або масово поміняти Url сторінки, що просувається.

І нарешті, для запитів є можливість застосувати стратегії закупівлі (тематичні, за релевантністю). Додаткова комісія за використання стратегій становить 20%.

Редагування запиту

Якщо вам необхідно відредагувати який-небудь запит, то ви можете клікнути на іконку з червоним олівцем справа.

В цьому вікні можна поміняти Бюджет на запит. До речі якщо ви раніше змінювали самостійно бюджет, то завжди можете дізнатися рекомендований сервісом бюджет, для цього достатньо натиснути на кнопку "Рекомендований бюджет". Також можна вказати максимальну вартість посилання, швидкість закупівлі посилань, цілі просування по Google (закупівля буде зупинена при досягненні вказаної мети), додати стратегії закупівлі, змінити регіон запиту, Url і назва просуває сторінки.

Що робити, якщо проект заморожений?

Якщо ви забули вчасно поповнити баланс, то проект в сервісі заморожується (знімаються всі посилання, але сервіс запам'ятовує сторінки, де вони були куплені).

Після поповнення балансу вам потрібно зайти в проект і по центру над списком просуваються запитів і сторінок натиснути на кнопку "Заморожений", тоді він перейде в статус "Працює" та всі посилання повинні розморозитися на колишніх місцях, за умови, що там будуть вільні місця . Тому краще не допускати обнулення балансу!

Також розморозити проект можна зайшовши в настройки проекту і там поставити галочку "Підключений до SeoHammer".

Налаштування проекту

В налаштуваннях проекту можна змінити опції:

  • Коментарі - коментар з'являється в списку проектів, зручно, якщо кілька проектів мають однаковий домен, це дозволяє розмежувати домени.
  • Підключений до SeoHammer - дозволяє відключити проект, також якщо проект заморожений, то ця опція включає проект в роботу.
  • Створювати тексти посилань - генерує тексти посилань, в разі їх відсутності.
  • Враховувати цілі - закупівля зупиняється, якщо запит потрапив в задану ціль.
  • Переносити бюджет на посилання, на запити які не досягли мети - дозволяє зафіксувати бюджет у запиту на рівні поточних витрат і перенести залишок на інші запити, які не в топі (перенесення здійснюється пропорціально сумі на кожен запит, що залишився, з недосягнутою метою). Напр. бюджет запиту заданий $10, при апдейті він увійшов в Google ТОП-3 (задана мета) з витратами $6, в цьому випадку $4 (10-6) переноситься на інші запити, зі збереженням загальної суми бюджету на проект.
  • Враховувати гео-прив'язку Google - підключивши регіон для збору позицій, позиції будуть розраховуватися з прив'язкою до конкретного регіону і тоді вони будуть ближче до тих, які ви бачите. Проекти, підключені до гео-прив'язки, позначаються відповідним прапорцем регіону в списку проектів.
  • Пакети оцінки з опцією видалення поганих посилань - при включеній опції посилання з нульовою якістю видаляються автоматично і здійснюється регулярна дозакупівля.